بازدید 2213
۱

 وحیدی: نظرسنجی‌ها نشان از افزایش روند مشارکت دارد

وزیر کشوردر خصوص پیش‌بینی میزان مشارکت مردم گفت: هم اکنون برای اعلام نظر زود است، چراکه ما هنوز وارد آن فضای کاملاً انتخاباتی نشده ایم ولی نظرسنجی‌های صورت گرفته تا این لحظه، نشان از در حال رشد بودن مشارکت دارد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 06 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از کرمانشاه، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به ‌کم‌شدن  فاصله تا انتخابات اظهار کرد: ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت‌سازی برای کشور خواهد بود چرا که منتخبین در این انتخابات بناست با مجلس جدید ریل‌گذاری جدیدی برای کشور انجام دهند.

وی با اشاره فراهم شدن بسترهای اجرایی لازم برای انتخابات اسفند‌ماه افزود: تمهیدات لازم از قبیل آماده‌سازی زیرساخت های لازم، آموزش عوامل اجرایی و تعیین شعبه‌ها صورت گرفته است تا مردم عزیز بتوانند به راحتی مشارکت خود را به نمایش بگذارند.

وزیر کشور با تصریح این که تمهیدات لازم برای یک انتخاب پرشور فراهم شده، گفت:  در این دوره ۹۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور خواهیم داشت که از این تعداد بیش از ۴۰ هزار شعبه ثابت و مابقی به صورت سیار رأی گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بالغ‌بر 14 هزار نفر توسط شورای نگهبان برای رقابت در مجلس شورای اسلامی تأییدشده‌اند، امیدواریم که رقابت خوبی را شاهد باشیم و زمینه‌اش بحمدالله فراهم هست.

وحیدی بابیان این که انتخابات نمود واقعی مردم سالاری دینی در کشور است خاطرنشان کرد: همه‌ی اقشار مختلف،‌احزاب و معتمدین و همه‌ی کسانی که سخنانشان بین مردم مورد استقبال و پذیرش هست، برای حضور خوب درصحنه همگان را برای یک انتخاب و حضور خوب ترغیب کنند.

وی در خصوص پیش‌بینی میزان مشارکت مردم گفت: الان زود است برای اعلام نظر، چراکه ما هنوز وارد آن فضای کاملاً انتخاباتی نشده ایم ولی نظرسنجی‌های صورت گرفته تا این پایه نشان از  در حال رشد بودن مشارکت دارد.

وزیرکشور هشدار جدی به نامزدهایی که قصد تخریب یکدیگر را دارند داد و تاکید کرد: قانون خیلی روشن اشاره کرده است که داوطلبین محترم باید به تبلیغ خودشان و برنامه‌های خودشان بپردازند و از فعالیتی که علیه دیگران یا تخریب دیگران باشند پرهیز کنند زیرا برابر قانون با آنها برخورد میشود و باید داوطلبین این موضوع را کاملاً رعایت کنند.

وحیدی گفت: در این دوره با ابتکار صدا و سیما ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای تبلیغ کاندیداها ایجاد و بستر خوبی برای معرفی کاندیداها فراهم شده است.
وزیر کشور ضمن تاکید بر این که مدیران حق ورود جانبدارانه را ندارند، اذعان داشت: تا کنون گزارشی در این خصوص به دست من نرسیده است ولی تاکید می‌کنم هیچ مدیری مجاز به جانبداری در انتخابات نیست و هر موردی گزارش شود، برخورد خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظر سنجي چرا. از همين الان آحاد ملت شريف دارند روز شماري مي كنند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار